SCF08 said:
Your Dutch and you think Babel is better than Elia...??
I see some problems there.
1: Your not Dutch
2: Your a crazy blind ajax fan
Elia is twice the player of Babel. No surprise that Elia has been given a spot in the National team ahead of Babel. Babel is the luckiest man alive if he gets a call up to the World Cup.
I can see Van Marwijk picking Eljero Elia (left side) and Jeremain Lens (right side) ahead of Babel as back-up wingers.
Sorry for all the English speaking fans who'll have trouble understanding this, but I've got a point to prove.
1. Ten eerste ik ben zeker wel een Nederlander, een Brabander en PSV-fan en ja ik haat Ajax net zoveel als jou aangezien jij een Feyenoord-fan bent.
Wat ik wilde zeggen is dat toen Babel bij Ajax speelde vond ik hem veel gevaarlijker in de Nederlandse competitie dan Elia ooit is geweest.
Het verschil is en dat zal ik toegeven, dat Elia beter is begeleid en wekelijks speelt, Babel is in mijn opinie verkeerd begeleid en is niet altijd zeker van een basisplaats.
Babel kan ook in de spits spelen he, sterker nog schieten is eigenlijk het enige wat ie kan.
2. Om mijn haat voor Ajax te beschrijven? Daar heeft dit forum niet genoeg terrabytes voor.